torsdag 23 oktober 2008

"4-Cappu SM"

Som ni vet så håller Dan i Cappu-SM. Väldigt roligt tävling. Det går snabbt, det är stressigt och underhållande. Man hinner knappt få barista-shake. Roligast är väl att det körs över internet. Körde ett par omgångar förra veckan och hade tänkt ladda inför denna, men efter Daniel C's tid på 1.00 så tappa man all ork. Fram till idag. Idag var jag allmänt trött och grinig. Smått irriterad bestämde jag mig för att det fanimej skulle gå. Och det gick, 0.57.30! Nu hoppas jag bara jag lyckats hålla mig inom reglerna också!


7 kommentarer:

Erik Hedborg sa...

Men herre gud! Du torkar av munstycket. Är inte det en sekund eller halv man kan tjäna på att skippa det?

Skämt åt sidan - sjukt snyggt!

Ylva sa...

men erik!!!! regeler är INTE till för att brytas!!!

Erik Hedborg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Simon Gate sa...

Haha, sjukt bra jobbat Poyan!

Karin Hedberg sa...

skämt åt sidan? :P

Anonym sa...

Riktigt snyggt !!!

Heffa sa...

Grymt! :-)

Varför gör ni aldrig såna här kul grejer när jag är på plats och kan hejja på?