fredag 24 oktober 2008

00.51.70

Av rädsla för Daniel's kontring, och med Holzner på besök som taggade mig, körde jag ett nytt race idag. Tyvärr klickade Karin bort tiden, men jag klockade filmen efteråt och fick det till 00.51.70. Vår praoelev, Enkido, frågade lite hur det hela gick till och var nästan mer uppspelt än jag, både igår och idag. Han stod för bästa stödet, faktiskt. Han trodde och sporrade. Det var viktigt för honom (?!) att jag skulle slå Daniels tid hahaha... Varför? Han själv är nog en jäkla tävlingsmänniska och vinst är vinst. Vi hade förklarat att det inte går att hälla upp vad som helst, utan att det ska vara drickbart. Därför satt det extra skönt och klockrent när HAN säger "ey.. dom är inte ens drickbara"! Enligt Karin var de t.o.m. goda, jag får lita mer på henne, även om Enkidos kommentar var roligare. Han repeterade "dom inte drickbara, jag säger till dig"! Hahaha... för mig är detta så mycket humor! Nästa vecka ska jag ner under 50, hörs då =)!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött jobbat P! Visste väl att det fanns inom dig.

Skall bli kul att se vad kaffesverige kan svara på denna käftsmäll.

Anonym sa...

Jag hade druckit dom med omsorg och njutning!!! =)