söndag 13 april 2008

Kändisgäst!

Idag tittade ingen mindre än Håkan Hellström in på Kaféet med Frugan och lille Sigge.
Hes var han vilket är förståeligt med tanke på konserten på Scandinavium kvällen innan. Måste erkänna att jag helt plötsligt när jag såg honom stå i kön fick ett leende på läpparna, jag som alltid trott att jag själv skulle vara så cool i en sådan situation men med facit i handen blev bubblig och fnittrig som en liten skolflicka, tror dock att jag lyckades kontrollera mig själv så att det inte noterades av fler än mina kollegor.

För övrig är det värt att nämnas att vi serverar Karins SM-Latte på ekologisk mellanmjölk och SM-Cappu på ekologisk gammaldagsmjölk, Kaffet är hennes tävlingskaffe(Etiopisk Harrar och Rwanda Gatsinga) kom in på en kopp!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg blogg ni har, bakgrundsfärgen gör mig väldigt sugen på en av dina cappucinos