onsdag 23 april 2008

Datanörd sökes!

Karin back in da house! Då kanske vi får fler inlägg här också. Själv har jag ett par klipp från BC jag velat lägga upp ett tag men de råkar vara lite för stora. Jag trodde ett tag att jag var någorlunda bra på datorer, men jag har t.o.m. svårt att hitta ett program som jag kan redigera mina små nokia-klipp med. Vilken datanörd jag är! För någon vecka sedan fanns en sida på nokia som jag besökt några gånger, med en massa program till min mobil. Av någon oförklarlig anledning hittar jag inte längre till den sidan. Så efter ett antal schyssta försök har jag gett upp. Eftersom våren är här med besked tror jag inte heller jag hinner med det på bra tag. Till dess har ju Dan och Torbjörn gjort ett strålande jobb med BC, kolla in! För övrigt är en ny uppiffad meny på gång till helgen! För alla som aldrig handlar: allt är så xxxxx (jag har fått tillsägelse om att inte svära så mycket) dyrt!! Men i vilket fall som helst, på lördag blir det mera lyx!

Lagom till Karins återkomst har även nya påsar av hennes tävlingskaffe levererats. Detta blir sista lådan, så passa på att köpa hem!

Inga kommentarer: