tisdag 15 april 2008

09:17

Alla som känner mig (eller har jobbat med mig) vet att det där med kvartslånga marginaler på morgnarna inte är min starkaste sida. Så det är inte utan att jag känner mig fantastisk de gånger jag är först på plats - för det händer! Ibland kan man till och med tacka sin lyckliga stjärna för att man inte har nyckel till kaféet och istället sätta sig på trappan och lapa lite sol i väntan på arbetskamrat...

Fila lite på stödorden till Barista Cup.

Nu är där krokusar istället för granris.

Mariaplan by tö. Min oranga Crescent glänser.

PS. So long suckers, nu drar jag på semester! DS.

2 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

När tar du biken ner till Malmö för ett gästspel?

Karin Hedberg sa...

Jadu... om Malmö flyttar lite norrut kan jag tänka mig att cykla... jag gillar tåg för längre utflykter. Let's keep in touch on that one!