lördag 31 januari 2009

Förlåt!

Manligt sägs det också vara när man kan be om ursäkt! Så förlåt, men... vad menar hon egentligen med att "att det inte längre är morotskakan som drar"? Det är ju draghästen nr 1!! Ähhhh... i det här fallet finns bara EN person som kan yttra sig, Anders Holzner. Före detta kock, nu te- och kaffefreak, samt en av få i landet med den mängden erfarenhet kring morotskakor. Vi väntar spänt på Holzners yttrande i frågan.

Men på hela taget är väl tre små artiklar av Nöjesguidens kaféguide inte så illa... =) Tjohooo

Ses imorgon under BC's uttagningstävling på DaMatteo Torrefazione. Missa inte!! Jag och Ylva kommer finnas på plats som smakdomare vilket känns väldigt roligt och spännande. Nu ska jag varva ner så jag kan göra de tävlande rättvisa imorgon. Pirrigt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte om det hänt något med er morotskaka under tiden jag varit i Panama. Men en har jag inte hittat någon morotskaka som slår er. Den är najs.
Kommer nog förbi inom kort för en kvalitetskontroll.