måndag 12 oktober 2009

Radio Kaffe

Yo!! Glömde ju helt och hållet. Jag är ju med på radio. Varje morgon den här veckan kan ni höra mig prata om kaffe i P4 Göteborg, runt 06.30 med repris runt klockan 9. Programserien heter Veckans Njutning och där kan man alltså lyssna på min vackra stämma om man nu inte är vaken så tidigt.

Första programmet ligger här och man får spola fram till 25e minuten. Notera dock mjölkljudet!! Han ville spela in lite "kaffeljud" och jag förklara att det ska vara väldigt tyst när man skummar mjölk. Men jag kunde också visa hur det INTE ska låta när man skummar. Vilket ljud tror ni de tog med? Hahaha...

Ps. Varför känner man aldrig igen sin egen röst?

1 kommentar:

doppio sa...

Kommer ratta in radion imorgon för att med intresse förkovra mig om maskiner som låter Pssssssh! Kooooooh!