onsdag 8 april 2009

Sojamjölk!

Jag har länge stört mig på att det ska vara så fruktansvärt svårt att hälla art med sojamjölk. Vet att många andra känner likadant, Danne Sten skrev också någon rad om detta för nån månad sedan. Vad vi alla vet är att Alpro är det enda som gäller, inget annat är drickbart. Arten är sådär. Men nu har jag knäckt koden, avslöjat hemligheten, hittat svaret på våra frågor.

Alpro Light! Sååå mycket bättre, perfekt glans och mycket snyggare art. Jag blev så glad över arten att jag sov sagolikt hela natten och tänkte på soja-art. All lycka ledde magiskt nog till att allt hår jag tappat växte ut igen, i originalfärg dessutom! Testa får ni se själva, glöm inte att lägga upp kort på vad som händer ert hår...

3 kommentarer:

Anonym sa...

kvällens garv! underbart. :)

Dan Stenqvist sa...

Äntligen! Jag har hatat att jobba med soja. Men detta kanske är sojans räddning!

Peyman sa...

såja, såja Poyan, ta d lungt!
klipp dig, skaffa dig pasch...!