onsdag 15 april 2009

Problem...

Nu när jag cyklar till och från skolan på dagarna har jag upptäckt en sak...

På eftermiddagarna slår ofta tröttheten och kaffesuget till, när man åker spårvagn hem är det inget problem, man tar en take-away med sig på vagnen! Men hur gör man när man cyklar? Jag kan inte cykla med en hand och kaffe skvalpande i den andra det vore en livsfara för mig samt andra!!
I bilar finns det ju ställ och hållare för just take-awaymuggar, finns det sådana för cyklar också? Om inte borde någon uppfinna det (och eftersom idén nu var min borde jag få en del av pengarna!!)

2 kommentarer:

doppio sa...

Take-away är överskattad, bätte å chilla på ett café med riktig porslinskopp istället.

/enkel espresso - take away

Ylva sa...

väldigt sant!! kan ju dock säga att espresso tar man aldrig med!! Ibland måste man dock hem snabbt och då är det nice med en take away!